با توجه به وقوع باران های موسمی در منطقه بانکوک و حومه و شرایط سیل زدگی در برخی از مناطق شهر ، طبق اطلاعات واصله از وزارت توریسم تایلند به اطلاع می رساند مناطق مرکزی شهر بانکوک و مکانهایی که توریست ها به آن رفت و آمد دارند از جمله

Silom, Pratunam (Bi yok tower), Siam Square/Paragon, MBK, Central World, Nana, Sukhumvit
 
حالت عادی دارد و فقط حالت غیر عادی فقط در مناطق ساحل رودخانه ای Phraya مشاهده می شود .
سیستم Sky train  ، مترو tok tok  و همچنین تاکسی به صورت عادی دایر می باشد . شایان ذکر است که وضعیت شهرهای ساحلی اطراف بانکوک شامل پاتایا و کوه چنگ و سایر شهرها و جزایر تایلند اعم از پوکت ، سامویی ، هوآهین کاملا عادی می باشد . راه ارتباطی از بانکوک به پاتایا باز و مسافران می توانند همچون گذشته از بانکوک به صورت زمینی به پاتایا سفر کنند. فرودگاه های تایلند باز و پروازهای داخلی و بین المللی فرودگاه Suvanabhumi بانکوک طبق برنامه انجام می گردد .
+ نوشته شده توسط ماهان - W5 - هواپیمایی ماهان در یکشنبه بیست و دوم دی 1392 و ساعت 10:49 |

شرکت هواپیمایی ماهان در واکنش به تحریم این شرکت از جانب وزارت خزانه‌داری آمریکا بیانیه‌ای منتشر کرد.

روابط عمومی شرکت هواپیمایی ماهان در این بیانیه با اشاره به اینکه اقدام وزارت خزانه‌داری امریکا در ادامه رفتارهای قبلی آمریکا برای اعمال فشارهای سیاسی به جمهوری اسلامی ایران است، تاکید کرد: اینگونه تحریم‌ها مستقیماً مردم ایران و امنیت و ایمنی آنها را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

این شرکت در بیانیه خود آورده است: تلاش خواهیم کرد هرگونه مشکل احتمالی را با استفاده از منابع موجود و با مراجعه به نهادهای مسئول بین‌المللی رفع کرده، تا ادامه ارایه خدمات برتر ماهان همچنان ادامه یابد.

در این بیانیه آمده است: شرکت هواپیمایی ماهان به هیچ یک از نهادهای رسمی کشوری و لشکری و نیز به شخصیت‌ها و احزاب و گروه‌های سیاسی وابستگی نداشته و صرفاً با هدف افزایش رفاه و امنیت شهروندان، همت خود را مصروف توسعه صنعت هوایی کشور کرده است.

منابع خارجی طی چند روز گذشته خبر داده بودند که در نتیجه اعمال محدودیت‌های جدید از جانب آمریکا، تعداد قابل توجهی از پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان با مشکل مواجه شده است.

+ نوشته شده توسط ماهان - W5 - هواپیمایی ماهان در چهارشنبه بیست و هفتم مهر 1390 و ساعت 11:22 |

بیزنس کلاس

 

معرفی خدمات بیزنس کلاس ماهان

 

+ نوشته شده توسط ماهان - W5 - هواپیمایی ماهان در یکشنبه بیست و چهارم مهر 1390 و ساعت 9:34 |

Mahan SkytraxMahan Air customer review :  27 September 2011 by S Vahedi   (Iran)


THR-DXB. Airbus 300-600, flying regularly and without delay, airport services good with nice hospitality. Onboard cabin was clean, good quality food, beverages and hospitality professionals in the service of passengers. Airplane toilets were clean and tidy. No inflight entertainment which was frustrating and boring.


Mahan Air customer review :  7 March 2011 by P Singh   (UK)


B'ham to Amritsar return. The flight was on time. Flight crew were friendly and there was a good level of inflight service in terms of meals, however the food was not of a very high quality. We did get some vouchers for food when we stopped over in Tehran both times and I was surprised at the amount of food you get with these vouchers. There is no inflight entertainment apart from a screen showing the flight map. B'ham to Tehran does stop for refuelling in Germany but the flight I was on stopped in Turkey. The stopover in Tehran is way too long : 3-4 hours just seems far to long. You get new boarding passes in Tehran and this leads to confusion as you end up sitting all over the plane. There is no point in families getting seating together in B'ham or Amritsar becasue when you get to Tehran they just do not care. What Mahan Air lacks is basic customer care, and they really need to consider decent inflight entertainment.

Passenger Reviews and Mahan Air Passenger Trip Reports

+ نوشته شده توسط ماهان - W5 - هواپیمایی ماهان در یکشنبه بیست و چهارم مهر 1390 و ساعت 8:59 |